what´s the frequency kenneth - REM

Sara, jag älskar ditt fest-tema lite för mycket. (90-tal). Jag kan liksom inte bestämma mig för vad jag ska köra.  Det finns så jävla många uppslag och jag är född i stjärntecknet vågen. Även om jag ser ner på astrologi så delar jag det vidriga svårt-att-bestämma-sig-karaktärsdrag som alla födda i vågens tecken är dömda att vara innehavare av.
Jag har åtminstone gallrat ut och skurit ner möjligheterna till fem. En av dem känns lite för början av 90-talet och därmed nästan 80-tal. Men den outfiten är färdig och går att använda i nödfall.

Nu ska jag ut på jakt efter en bättre deal. Undrar om Em har kvar sina buffaloskor. Det vore ju också något.

Kommentarer
c:

Jag är så jävla avundsjuk, jag får aldrig lä ut mig. Fast jag hade ju självklart föredragit 80-tals tema.

sofia:

80-tal hade varit lättare också, iaf second hand-mässigt. jag har letat flera dagar och inte hittat en enda flanellskjorta. där rök grungen. jag har inte ens hittat en kickersoutfit.

2008-05-10 @ 14:04:35
URL: http://www.bobbypin.blogg.se
c:

jag minns att det var solrosor på allt. Min syster hade ett hårspänne med en stor solros på.

2008-05-10 @ 19:54:22
URL: http://itsclive.blogspot.com

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback