close to me - the cure


Jag hade helt rätt när jag i senaste inlägget förutspådde den kroppsliga plåga jag skulle känna idag. Två timmars sömn, tre koppar kaffe som ligger och bränner i magen och ögon som är helt oförberedda på det här plötsliga ljuset. Snart ska jag iväg och diskutera Kuhn och Sartons respektive syn på vetenskap. Man är ju alltid lika upplagd för en vetenskapsteoretisk diskussion under mina dagens förutsättningar. Min högsta önskan är att jag inte ska kräkas upp kaffet på seminariet. Det är ungefär där mina ambitioner ligger vid den här tiden på dagen. Inte kräkas kaffe.

Jag längtar redan tills att dagen ska ta slut.


Kommentarer
Anonym:

vet du att våra dagar har varit i perfekt symbios sen i söndags. nu är den här dagen över och jag har fattat det ultimata beslutet. hoppas du kan sova gott och att vi kan ses snart. tack fina att ni kom i lördags. puss

2008-11-05 @ 00:31:06
sofia:

åh, det ultimata beslutet! men vad?

klart vi kom och vi hade det jättetrevligt. nästan för trevligt, jag bar den berämda träkepsen hela söndagen. puss


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback