dark city sky - fatboy


Imorgon ska jag gå till en mottagning och prata preventivmedel. Det är egentligen bara ett svepskäl. Jag ska egentligen gå dit för att preventivmedelsmottagningen är imorgon (d.v.s. så snart som möjligt), är öppen för alla och för att jag känner att jag behöver gråta ut om min enorma skräck över att eventuellt ha livmoderhalscancer hos någon auktoritetsperson.
För det är det som kommer hända. Jag kommer grina, böna och be om att få bli testad, gå igenom instruktioner för hur jag vill bli informerad om att jag har livmodershalscancer om jag har det, (ta bort alla vassa föremål, rep och sömntabletter), jag vill få den senaste statistiken om hur dödligt det är, vilken prognos har man, ska jag kontakta den där dödskliniken i Schweiz på en gång eller ska jag vänta ett tag? Jag håller på att förgås av oro och ångest över att inte veta.

Så därför hijackar jag preventivmedelsmottagningen imorgon. Jag kan ju alltid ställa någon artig fråga om p-piller när jag ändå är där.


Kommentarer
elias:

fatboy är kungar på att haja det där med att det aldrig är fel med för mycket steelguitar. pappas gamla vän heiki som jobbade på moderna dans teatern och spelade i bandet ingofloyd är med där. det är sjukt hur dåliga ingoflyd var och hur bra fatboy är. och då menar jag även live vilket jag inte säger om många svenska band.



får mig tänka på att jag missade ett vinna singeln där ingmar johansson sjunger klar till drabning. var med upp till 270kr sen lade jag ner.

2008-11-17 @ 20:00:54
elias:

hahahaha hitade några klip. hanu hetet han inte heiki, snubben med rött hår på gura. hahaha det är sjukt kul.

http://se.youtube.com/watch?v=bBs4NIB1LvE&feature=channel



kanske du blir gladare än ett sitta och noja över cancer och annat.

2008-11-17 @ 20:04:32
sofia:

vad kul, jag har väldigt nyligen upptäckt dem, minns inte ens hur. jag behöver fan en lista över ny musik att beta av om du har några tips. det är ganska bra cancerdistraktioner.

2008-11-18 @ 00:41:12
URL: http://bobbypin.blogg.se/
clive:

Jag fixade in mig hos rfsu. Så som jag höll på kunde dom nästan tro att jag hade aids och blivit utsatt för övergrepp som barn. Vilket jag förståss inte har, bara en allt för livlig fantasi i samband med dödsångest. men dom var snälla mot mig och allt var gratis! Viva la cancerfri!

2008-11-18 @ 13:22:55
URL: http://itsclive.blogspot.com
sofia:

clive - åh fy fan vad skönt att få det svaret. jag vet inte ens om jag kommer att få göra cellprovet, det kostar 1000 kronor om man är "symtomfri" ett begrepp jag planerar att förvränga i oändlighet.

2008-11-18 @ 17:02:09
URL: http://bobbypin.blogg.se/
sofia:

å andra sidan ... 1000 kronor är det kanske värt att slippa må konstant dåligt av sin ovisshet.

2008-11-18 @ 17:03:13
URL: http://bobbypin.blogg.se/
elias:

jag är övertygad om att jag inte vill veta hur min kropp mår. ända gångerna jag åker till sjukhuset är medvetlös eller väldigt trasig i en ambulans. jag vill inte tänka på mina innre delar utan bara dö så där "paff" som en överaskningsfest.

2008-11-18 @ 19:04:27
clive:

1000 spänn är en billig summa för välmående. Man har ju supit upp samma summa i en handvänding.

2008-11-19 @ 17:54:41
URL: http://itsclive.blogspot.com

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback