I hate you - slayer


Nej nu jävlar. Nu har jag hittat en annan blogg, med snarlik adress som min. Förutom att bobbypin är felstavat och med ett plural-s. Vilken jävla idiot. Tänker inte länka för jag vill inte bidra till några extra klick. Hennes blogg är för övrigt helt menlös, av typen "här är mitt läppglans" + jättestor högupplöst bild. Så jag hoppas att ni fortsätter att tycka att min blogg är den bästa bobbypinbloggen.

Alltså, mina bloggar har alltid hetat bobbypin. Det har varit mitt internetnick i fyra år, efter att jag under stor press försökt komma på ett bra namn att heta på helgon, samtidigt som jag gnagde på en hårnål. Men jag kunde inte heta hårnål för det skulle bli harnal och då kom jag på det som alla svenska entreprenörer redan kommit på: jag översätter det till engelska. Inte visste jag då att jag skulle råka ut för en usel copycat. Någon annan med samma brist på fantasi. Så jävla typiskt.



Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback