karlakarl - organism 12


Det känns skönt att På Spåret satt igång igen. Som man har väntat. Äntligen finns det någonting att göra på fredagkvällar, liksom. Om man inte är ute och svirar, men det är ju inte jag. Jag är en sån som dricker dyr öl på tapp en vanlig veckodag istället.

Det är värsta startfältet i år. (I positiv bemärkelse). Jag ser verkligen fram emot fredagarna nu. Idag var det Fredrik Lindström & Peter Apelgren vs Rickard Olsson & Mari Jungstedt. Fan, vad Fredrik Lindström är lång. Jag såg honom i somras på Doors och slogs av samma sak, han är mycket längre än man tänker sig, sånt där är alltid fascinerande.

Johan Wester är ju också med, så vi firar med ett gammalt klipp.


Kommentarer
clive:

Min sambo har sett Fredrik Lindström nästan bli på körd av en bil för att sedan slå på motorhuven och skrika obsceniteter. Jag önskar av hela mitt hjärta att det var jag som hade sett det.

sofia:

shit! det hade jag också velat se. språkvetare borde vara bra på att använda classy obsceniteter.

2008-11-30 @ 18:19:19
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback