looks that kill - mötley crüe


Jag måste rensa ut min garderob. Tänkte sälja skiten på tradera. Har en massa helt oanvända plagg som jag köpte cause they were so cute. Till exempel den här vinterklänningen i ull. Hur ofta orkar jag klä mig i ull, dessutom en piffig klänning i ull. Med puffärm, vippig kjol och allt. Visst är den söt, men jag är det inte. Det kommer bli Hatchet face i Cry Baby-varning på mig i den där klänningen.





Förutom mystiska ull-kreationer har jag till exempel en gul solklänning med strutbröst anno 60-talet någon gång. Hur mycket jag än är pro-strutbröst så har jag sällan modet som krävs för att använda den. Jag hade den på fest 2003 eller något sånt. Min körsbärsklänning med pennkjol var också en engångsgrej. Jag måste göra mig av med skrymmande plagg jag ändå inte använder, helt enkelt.
Men den turkosa sidenklänningen i 60-talsmodell ger jag aldrig någonsin upp. Trots vinfläckar och trasiga sömmar.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback