all my exes live in texas - george strait


Blir så trött på alla mesiga relationsfrågespalter - de mesiga svaren, alltså. Det var bara på Darlings tid som en frågespalt kunde vara läsvärd. Men det ska det bli ändring på. Jag tänker välja ut några relationsfrågor och svara på dem, så sanningsenligt som jag bara kan. Förhoppningsvis hittar någon med samma problem hit, till min blogg, blir upplyst och går vidare med sitt liv.

Den
första frågan är från en 18-årig kille i tidningen Glöd, tidningen som man läste i väntrummet på ungdomsmottagningen, alltså.

Hejsan. Jag är en kille på 18 år som är ihop med en ett år yngre tjej. Vi har det jättebra tillsammans, jag älskar henne, hon älskar mig. Men hon gör mig så fruktansvärt ledsen att det gör ont, jag vill bara gråta men det kommer inga tårar. Hon är inte taskig eller så, hon är hur go som helst. Men hon har varit ganska aktiv för sin ålder med andra partners. Till exempel när vi var ute och gick berättade hon att hon och hennes ex hade varit på en fest i en lägenhet på den gatan och haft sex där. Hon har råkat säga några sådana saker och det gör bara så ont. Mina tankar börjar alltid cirkulera runt gamla pojkvänner och jag kan inte låta bli att jämföra vårt sexliv med historier jag har hört. Jag är helt förkrossad och undrar hur jag ska kunna bearbeta detta? Det känns verkligen som att hon är fl ickan i mitt liv. Men samtidigt som hon gör mig lycklig blir jag otroligt ledsen av den här kunskapen som jag helst hade sluppit. Snälla hjälp mig, jag är helt förstörd :/

Svar: Du verkar vara ett lost case. Ju äldre du blir, desto svårare kommer det att bli för dig att hitta någorlunda jämnåriga tjejer som helt saknar erfarenhet på det romantiska planet. Därför råder jag dig att snarast hitta en oskuld och binda upp henne vid dig. På så vis kan du slippa de jobbiga tankarna på hennes tidigare liv.
Men du kommer fortfarande vara tvungen att oroa dig för om hon är otrogen eller inte. Kan du vara helt säker? Antagligen inte. Anlita en privatdetektiv. Om du inte har råd kan någon arbetslös kompis eller släkting säkert förfölja henne under en period.
Verkar allt lugnt? Var inte säker på det - du kan ju inte veta vad hon tänker. I hennes tankar har hon kanske redan avverkat ett hockeylag. Att kontrollera en annan människas tankar är inte det lättaste. Men det finns många metoder av tortyr som visat sig vara särskilt lämpliga för att få fram sanningen ur motsträvigt folk.


Allt för sanningen!



Nästa gång ska det handla om kvinnans onani och orgasm. Spännande!

Kommentarer
Anonym:

Kan vara det bästa relationsrådet jag har läst på flera månader. En ny kariärsväg kanske?

2008-11-24 @ 09:38:10
sofia:

tack! ja, det vore ett skönt arbete. slappt. plus att det vore själviskt att inte dela med sig av sina gåvor, i mitt fall: en fallenhet för relationer.

elias:

hårda tider

2008-11-25 @ 12:57:43

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback