night majestic - au revoir simone


Jag missade helt hela den där Comme des Garcons för H&M-grejen. Jag ville ha den stora prickiga väskan, men men ... Nu kan jag säkert köpa den för ockerpris på tradera. Orka gå till en fysisk affär och köpa den. Riskera att nudda vid andra människor. Den finns säkert inte kvar ändå, eftersom några kapitalistiskt sinnade fjortisar alltid är där och köper upp allting inom fem minuter från det att kollektionen släppts - för att sälja allting till ockerpris på tradera senare. Så, vid närmare eftertanke tror jag att jag skippar det. De ska inte tro att jag drabbas av den här varufetischgrejen. De ska få sitta där med sitt lilla lager av prickiga väskor.

Jag hörde att Das Kapital har börjat sälja som smör i Tyskland.



Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback