a question of time - depeche mode


Den nya, heta dissen: ta bort folk som vän på facebook. Den är väldigt smidig. Tyst och behändig.

Eller, det kanske inte ens är en diss? Jag kanske bara råkar ut för människor som vill vara väldigt sanningsenliga med sina vänner-listor på internet? Den måste utgöra den perfekta representationen av de verkliga förhållandena. Har man inte pratat med varandra på ett tag så är man förstås totala främlingar för varandra. Jag tänker överföra det här konceptet till det verkliga livet. Jag kommer att se förvånad ut och utbrista "Vi har nog aldrig presenterat oss för varandra, hej, jag heter Sofia, trevligt att träffas" om tillfället ges. "Jaha, vi har setts förut, det var intressant, jag raderar nämligen alla minnen av personer som inte ingår i mitt dagliga umgänge".


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback