attitude - misfits


Den här autografen fick jag tack vare Henriks syster. Jag är kanske Leifs största fan. Men av hans böcker då. Programmet Efterlyst är en annan sak. Jag kan stanna kvar vid programmet om det är på tv eftersom att Leif GW är med. Jag älskar hur han hugger av Hasse Aros spekulativa frågor med sin kalla statitstik. Love it.
Om ni inte har läst Leifs böcker så måste ni göra det. Alltså, jag mår fysiskt dåligt för att jag inte har en enda av dem oläst för jag vet vilken lycka det hade varit att få påbörja den.




Jag älskar hjärtat vid "Sofia" också. Den hänger på kylskåpet, och förgyller varje morgon när jag går in i köket för att göra kaffe.



Kommentarer
Cecilia:

Love is in the air. :D

sofia:

cecilia - ja, det känns verkligen så!

2008-10-24 @ 13:02:01
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback