even flow - pearl jam


I det här inlägget kommer jag att återge vad jag fick i present. Jag har ingen inspiration, så bear with me om mina vanliga litterära hjältedåd uteblir.

- En svart, matt iPod 80g. Den är tjugo gånger större än min gamla. Det är lycka blandat med prestationsångest.
- Muffinsformar.
- En muffinsplåt. Som man sätter muffinsformar i och undviker att smeten flyter ut så att man får platta muffins.
- En klocka.
- En kuvertväska som matchar klockan.
- Torrschampo. Det luktar sjukt gott. Man kan använda den som luftrenare.
- Coasters.
- En marimekko-skål.
- Jan Stenmark - Storpack.
- Nina Hemmingson - Jag är din flickvän nu.




Jag funderar också på att ge mig själv en försenad present. Vad sägs om två Frankfurt-stolar?







Kommentarer
clive:

en muffinsplåt är oumbärligt, muffinsplåt är lika med perfektion.

sofia:

absolut. muffins är ju 50% estetik. om inte mer.

förut hade jag formar som var i aluminium eller något sånt, som inte plattades till. de var fina och guldiga. men de verkar ha försvunnit i flytten.

2008-10-07 @ 19:12:44
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback