half a person - the smiths


Jag kommer inte in på min mail! Det är skitjobbigt. Då måste jag maila min lärare från någon lite mindre seriös mailadress. (Jag har ett par stycken för att ha möjlighet att starta upp alternativa konton på communities, vigda åt att utgöra mitt entourage av låtsasvänner som håller med mig i allt jag säger). Men jag kan ju inte maila min lärare från typ "[email protected]" och fortfarande ha hedern i behåll.

Eller vem försöker jag lura? Vilken heder försöker jag ge sken av att fortfarande ha i behåll. Hade vi levt på medeltiden hade jag fått sänkt min nacke mot stocken för länge sedan.

Ikväll gjorde Henrik middag åt mig. Det var kanske det godaste jag ätit i hela mitt liv. Jag väger typ tre kilo mer nu. Det var värt det.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback