soul survivor - the rolling stones


Idag var kanske världens bästa höstdag. Jag önskar att jag hade bilder för att bevisa den tesen, men tyvärr har jag en dålig pocketkamera som behöver sin risiga pocketkamerablixt i nästan alla situationer. Den kan tyvärr inte göra naturens skönhet rättvisa. (Eller min egen skönhet heller, för den delen).
Vi gick i alla fall en promenad på närmare två timmar, och stannade i Bergianska för att köpa kaffe. Vi tänkte också att de skulle ha någonting ätbart i stil med en macka. Men tyvärr fanns det bara bärpajer och franska chokladtårtor - ett litet frieri till den sockerberoende massan som förväntas vara out and about i grönområdena runt Stockholm på en söndag.

Nu ska jag ta det lugnt, läsa och bli bjuden på linsgryta som Henrik ska laga. Plus att jag har köpt asmycket kantareller som jag måste hitta ett användningsområde för.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback