there's no business like show business - ethel merman


Nästa vecka ska jag lämna in ett pm på min uppsats. Det känns jättebra att jag fortfarande inte kommit på ens ett ämne. Elias tyckte att jag skulle skriva om
Liberace. Och i brist på annat, varför inte? Jag kanske kan koppla ihop något om Liberace till någon postmodern teori om hyperverklighet eller någon queer/genus-teori.
Det blir förstås väldigt långsökt, om ens genomförbart. Min handledare, som uppehåller sig kring tidigmodern tid framförallt, blir nog inte lyrisk.




Kommentarer
clive:

Ja, snälla välj Liberace!

sofia:

clive -

det vore väldigt roligt. men inte när jag får underkänt. har en känsla av ett det skulle bli en väldigt gymnasial uppsats.

2008-10-23 @ 21:33:02
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback