nike a go go - misfits


Jag har cravings efter läsk, men jag orkar verkligen inte gå och handla. (Plus att jag äger ungefär fem kronor tills klockan tolv i natt). Det bästa vore om Coca cola light lime fortfarande fanns. Det var den bästa läsken. Jag har visserligen massor av lime hemma, så om jag köper vanlig Cola light kan jag bara pressa i lite lime, men det är inte samma sak med färsk lime! Det måste vara det där limesmakmedlet, det är det enda som duger.
Plus att det står två flaskor med "läsk" i kylen som folk glömde i samband med festen. En Schweppes Russian och en "Bitter Lemon"-nånting. Jag funderar på om jag ska prova ett glas ändå. Det är ju nästan läsk. Men samtidigt är det ju verkligen inte det. Så det enda de här flaskorna bidrar med till mitt liv är att sukta mig. Det är så nesligt.

(Jag har aldrig använt ordet nesligt förut, tänk att jag har såna ord. Jag går runt med dem i det tysta och det är bara i bloggen som jag verkligen kan ge utlopp för mitt mobbade ordförråd. I min förra blogg använde jag uttryck som "slut å sötebrödsdagarna". Jag tror att det var då det började gå utför.)


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback