tick - the yeah yeah yeahs


Jag verkligen borde börja odla ett distinikt karaktärsdrag. Jag tänker på Nietzsches mustasch förstås, som förutom att vara helt sjukt jävla stor också är ett jättebra kännetecken - du kan inte missa Nietzsche som karikatyr, hur usel tecknaren än är. Annat är det med mig. Jag ser ut som fem miljoner andra tjejer med lite mörkt hår och inget-speciellt-i-övrigt. Om jag ändå hade haft en gigantisk näsa. Eller varit glosögd. Nu får jag dras med att vara dussinmänniska, medelmåtta, vem-som-helst.




Kommentarer
itsclive:

jag har varit väldigt sugen på ett coolt ansiktsärr ett bra tag nu, ett som löper genom ögonbrynet ner över ögat..

sofia:

ett sånt kan man ju fixa. det känns väldigt diy. medans en karaktäristisk näsa känns som ett jobb för en plastikkirurg. jag kanske får börja sminka mig som en 20-tals flickerdam, det tror jag skulle duga som kännetecken. jag skulle väl bli skriken efter av fjortisar på stan, men nog skulle folk veta vem jag är.

2008-10-12 @ 13:58:56
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback