rapist - combat 84


När jag ändå är inne på ämnet veckorevyn.com, så måste jag applådera hur gränsöverskridande
bilden på deras killpanel tycks mig. 50% av killpanelen sörplar förföriskt genom sugrör på en rosafrägad dryck. Lite äppelkindade och med någonting busigt i blicken. Resterande 50% har snedluggar och välansade ögonbryn.

Dessutom måste jag komma med lite kritik till tidningens våldtäktsupprop. Den är oerhört lam. Dels för att namninsamlingar överlag är lama. Och dels för att kraven som formuleras känns jävligt lama. Vagt formulerade och det man egentligen skriver under på är att om det faktiskt är möjligt så bör varje våldtäktsanmälan undergå en ordentlig undersökning.
Det kan väl vem som helst skriva under på. Stor chans att det finns någon som bara "neej, det går jag aldrig med på!". Det kanske är poängen också, att få jävligt många namn. Men vad ska man göra av skiten sen? Vi ställer krav på att ni ska utreda våldtäktsanmälningarna ordentligt - om ni har tid förstås. Gud alltså, om ni har mycket annat så förstår vi verkligen det. Man måste ju faktiskt prioritera. Men om du får en minut över, kan du förhöra den där blodiga tjejen med sönderrivna kläder som sitter vid receptionen? Vad schyst.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback