crypts of eternity - slayer


VAD GÖR DU JUST NU:
Funderar på om jag ska gå med pantflaskor till ICA och köpa en Cola Light att pressa lite lime i, ELLER om jag ska ramla ner i soffan och kolla på dagens femte Gilmore Girls-avsnitt. Livet är fullt av möjligheter!

ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Absolut! Jag gör bort både mig själv och andra. Står och dreglar och hänger över någon och försöker prata om att vi ska hylla trummaskinen, eller någonting annat, (ofta musikrelaterat), och så brukar det dyka upp bilder på Facebook efteråt och då gråter jag alltid och kastar saker omkring mig tills Henrik tröstar mig och untaggar mig på alla bilderna. Henrik är alltså min pojikvän, inte min personliga assistent. Men vi kanske borde höra av oss till kommunen om det där.

ÄR DU BLYG: Jag var blygare förut. Men ja, ganska.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 12-tiden. Jag älskar att inte ha någon tid att passa.

NÄR KRÄKTES DU SENAST: Det var nog ett år sedan. (?)

VARFÖR HÅNGLAR MAN: För att man har HIV men tycker att kondom är som att "äta kola med papperet på".

VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Jag lyssnade på Slayer, Hell Awaits-skivan.

BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Jovars.

HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Ja! Varje dag.

KYSS PÅ FÖRSTA DEJTEN: Ja helst av allt knullar man ju också på första dejten, om man inte har HIV och tycker att kondom är som att "äta kola med papperet på". I så fall ska man nog ligga lågt. Men seriöst. Jag hatar såna där principer som typ "på tredje dejten är jag redo för lite french kissing - inte innan dess". Så jävla ospontant och osexigt. Har man såna principer kommer man att köpa böcker med titlar som "Tantrasex for dummies" eller "Så kryddar du ditt sexliv" lagom till ettårsjubileumet.

VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Levergryta, och dermoidcystor.

VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Från jobbet. De ville att jag skulle jobba. Men jag kunde inte just den dagen.

VEM RINGDE DIG SENAST: Dolt nummer.

LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Nej, jag märker inte sånt där.

HUR SVARAR DU I TELEFONEN: "Hallå" (Fy fan. Jag svarar typ likadant som resten av Sverige. Nu måste jag dö.)

VAD HAR DU FÖR INTRESSE: Kläder, väskor, skor, musik, öl, filosofi och idéhistoria, seriemördare, film, sydstaterna, mat, rita, internetz, kaffe.

VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Det är fredag imorgon. Jag tror att jag ska gå upp sent, duscha, dricka kaffe, gå över till biblioteket och lämna tillbaka en bok, ringa Emily och kolla om vi ska göra något. Annars ska jag göra klart en skoluppgift. Kanske åka in till stan och leta efter sånt där papper som man tapetserar skafferiet med. Jag vill ha rött och bardotrutigt. Henrik har sagt nej, men jag tycker verkligen om tapetserade skafferier.

HAR DU FINT HÅR: Jag har ett bad hair year.

VAD HAR DU ÄTIT IDAG: Kycklingfajitas. Det blev helt sjukt gott.

TV-SPEL: Guitar Hero.

VAD SKA DU GÖRA NU: Ringa Henrik och kolla om han kan köpa Cola light på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback