criminally insane - slayer


Igår var jag verkligen en guitar hero. Visserligen på svårighetsgraden "easy", men någonstans måste man ju börja. Tyvärr tror jag att infernot av musik orsakade den huvudvärk jag vaknade upp med idag.

Och så här tråkig är min dag: jag har storstädat.
Men snart kommer Ida över och vi ska äta lax och jag tänkte ta lite vin på det.

Och just det: jag ska ha fest. Jag gillar inte att låta hotfull men det är meningen att man ska gå på människors 25-årsfester. Annars får de ångest och blir osäkra i det sociala spelet. Man har nämligen hamnat i en regressionsfas där man återupplever sitt trettonåriga jags olika nojor. Ni kan föreställa er. Så: kom på min fest. (Snälla!)


(Oh my god, slayerinfernot fortsätter, igår lekte jag att jag var Hanneman och att Henrik var King när vi spelade multiplayer, men jag sa det bara i förbifarten för jag förstod det pinsamma. Men som sagt: regression).

Kommentarer
Thea:

haha I feel your pain sofia..det är verkligen en annan typ av ångest än alla andra födelsedagar man har haft..och om 5 år blir ångesten ännu värre..usch usch.

Men det kommer bli världens bästa fest ska du se.

Det gäller bara att du själv kan slappna av och ha roligt, vilket är nog så svårt när man vill se till så alla andra har kul på festen:)

2008-09-26 @ 22:33:54
sofia:

men det värsta är ju om vi blir fem på gästlistan och måste leka flaskan tillsammans för att roa oss. jag ser katastrofen nalkas här.

Thea:

ölspelet får annars igång folk snabbt, då blir dom så fulla så allt blir roligt utan större ansträngning.

2008-09-27 @ 09:26:27
clive:

Jag har ett färdigt popquiz här på datorn det är bara att "hola" om du behöver det. Det är väldigt simpelt för man ska ju ha kul.

2008-09-28 @ 18:28:08
URL: http://itsclive.blogspot.com
sofia:

clive - nej, fan vad nice! tell me more!

2008-09-29 @ 00:30:27
URL: http://bobbypin.blogg.se/
clive:

jag har färdiga formulär, facit och musiken ligger ordnad i färdiga mappar i min musikquiz mapp

2008-10-01 @ 11:22:01
URL: http://itsclive.blogspot.com

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback