gimme a ride - the donnas


Nu har jag köpt en höstkappa på H&M. Jag har försökt att fotografera mig själv i den, men jag blir inte så bra på bild. Jag orkar inte sminka mig och jag har några stycken äckliga finnar på hakan. En till, rätt placerad, och jag har fått karlavagnen.

När jag skulle på min dagliga promenad såg jag en jävligt lat ung man komma körandes i en välbekant bil. Det var Henrik som varit på universitetet. Det tar inte många minuter att gå. Men Henrik ville förstås inte missa chansen att tära på världens sinande resurser av icke förnyelsebara bränslen.
Skamlös som jag är utnyttjade jag chansen att få skjuts till ett deprimerande shopping-centrum, där jag kunde ägna mig åt lite verklighetsflykt. Därav kappan.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback