ruff ryder's anthem - dmx

Igår var vi och storhandlade på PrisExtra och jag passade på att införskaffa en strykbräda. Att lägga ut lakan över matbordet när det är dags att stryka brukar inte bli så jävla bra. Det fanns två sorter att välja på: en med den finska kvinnan och en med den italienska kvinnan. Den finska kvinnan var blek och glåmig och hade mörkt hår. Den italienska var blond med persikohy. Jag valde italienskan, trots att jag avskyr den italienska hemmafrun och mamman mer än väldigt mycket annat här i världen. Ur henne föds mammagrisar utan dess like, män som bara vill åka hem och svulla mammas tomatsås och lägga sig i fosterställning efteråt. Det är bara Gramscis mamma jag kan respektera i det här sammanhanget.

När jag kom hem ville jag rita på den italienska strykbrädekvinnan. Plötsligt var det Mikael Wiehe som transa på bilden. Med saggy tits.



Hon hänger med skogshuggarkillen på mitt bröd. Jag fick med både manligt och kvinnligt från PrisExtra igår.





Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback