cinder alley - 16 horsepower

Nu är jag förkyld. Det är det tråkigaste jag vet. Jag har en rulle toalettpapper med mig vart jag än går. Jag tror att jag på grund av detta tänker avstå från resten av seminarierna den här veckan och försöka bli frisk istället. Mest för att det känns jävligt pinsamt att det konstant rinner snor ur mig. Och inte så mycket av hänsyn för andra människor.

En rolig grej med facebook är att många vänner som jag vet röstar på moderaterna valde alternativet "moderate" på variabeln "political view". Alla vet ju att i staterna heter moderaterna The Moderates.
Jag kan inte hjälpa att flina lite åt det, även om det inte är av okunnighet som man nu valt detta alternativ. Jag tycker att det säger någonting om moderaterna och deras väljare.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback