my favourite mistake - sheryl crow

Snart ska Henrik komma hem från en föreläsning eller något sånt, och utföra en undersökning på mig. Ingen fysical exam alltså, nothing dirty at all, men någon slags språklig analys. Det ska bli så kul. Jag älskar ju att fördjupa mig i mig själv, fylla i menlösa personlighetstest, "vem är du i SATC?", iq-test och ja, om inget bättre står till buds: läsa mitt eget horoskop. Alltså inte vad som ska hända mig utan hur jag är som människa. Om man tror på det så är jag typ en tjock epikuré. Det är ju inte så jävla dåligt ändå.


Förresten är Sheryl Crow så jävla snygg här. Om man ändå såg ut så när man är i hennes ålder vid detta tillfälle. Hur gammal hon nu är. Men seriöst. Jag blir nästan förälskad. I'm totally ready to lezz out.




Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback