blowin' smoke - nashville pussy


Det är ju helt klart väder för capritights, och dessutom köpte jag dem för att de har en smart ficka vid röva, som Tabita skulle ha sagt. Med plats för en nyckel. Skitbra, så slipper jag vara utelåst när jag joggat. Så premiär för capritightsen och någon turkos funktionstischa jag fick med mig hem i fredags. Jag har till och med rakat benen. Inte för att det tillförde så mycket. Mina vader må vara hårlösa, det hindrar dem inte från att vara både bleka och groteska ändå. Se bildbevis. Nu ska jag inte klaga något mer. Henrik följer med och springer. Han har ägnat dagen åt våldsam läsning.






Kommentarer
elias:

den byxa som alla tränings freak brudar med stål rövar som bode runt karlaplan hade som sitt signum.

2009-04-27 @ 19:36:26
sofia:

then they got gooooood taste.



för övrigt var det ganska skönt och svalt med kortbyxor. till juli får man väl ha ett par fladdriga fotbolls-shorts, kan jag tänka mig.


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback