fire in cairo - the cure


Idag började jag läsa en temakurs, Den tidigmoderna staten och den politiska teorin. Det låter som skräddarsytt för mig, så jag hoppas att det ska bli kul. Och så stötte jag på min uppsatshandledare uppe på institutionen och bokade in ett möte med henne imorgon. Kändes underligt att vara i skolan, men effektivare än att alltid sköta allt hemifrån.

Sen gick jag hem, åt lunch och kände mig märkligt röksugen. Hade bultande huvudvärk och darrade på handen. Sen kom jag på vad det var: jag har inte druckit något kaffe på hela dagen. OMG. Men nu håller jag på att åtgärda den saken. Man måste ju ha någon last, och nu har jag bytt från cigaretter till kaffe. (Innan var det väl iofs båda). Nu har det gått 12 veckor sen jag slutade. Inga återfall. Är faktiskt riktigt imponerad av mig själv.



Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback