tired of waiting for you - the kinks


Genast efter att jag räknat på hur mycket pengar jag skulle kunna få ihop till sommaren ringde jobbet och bokade in mig på en ny helg. Helt perfekt, ju. Just nu går ju c-uppsatsen i alla fall käpprätt åt helvete, men vem bryr sig. För jag kom nämligen på en sak. So what om den inte är helt klar den här terminen, jag kan ju lägga upp den i höst. Det är ingen stress med det där. Jag måste inte jobba dygnet runt och varje helg tills jag klappar ihop med yrsel och panikångestattacker, jag blir klar ändå. Så. Och då kan jag jobba några helger och kanske få ihop till en resa i juni också. *Klappar mig själv på huvudet*

Jag vet att det låter som att jag ignorerar det och aldrig kommer att ta tag i det igen, men så är det inte. Så fort jag släppte panikdelen av uppsatsen kom jag plötsligt på massor av roliga och smarta idéer. Jag jobbar helt enkelt inte så bra under stress som jag trodde.

Och idag är det en supertrist vardag. Jag ska städa, boka en tvättid och göra en matplanering. Kanske jag ger mig ut och springer. Det är ju helt sjukt att man kan utveckla ett sug efter en sån sak.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback