work - broder daniel


Har bestämt mig för att jobba i höst och inte plugga. Så att jag inte kastar mig ut i nästa c-uppsats med noll inspiration. Jag får återkomma till vårterminen 2010 helt enkelt. Så får jag lite tid att tänka på vilka alternativ jag har och vad fan det är jag vill göra egentligen. Det kommer bli jättebra. Min hjärna kommer att vara utvilad och fräsch. Under tiden kommer jag ju att tjäna lite pengar också. Nej, vad skönt det är att ha bestämt sig!

Idag har jag ringt en massa samtal och försökt börja städa. Nästan börjat hyperventilera över den äckliga c-uppsatsen och den äckliga beslutsångesten. Tills för en stund sedan, alltså. Nu ska jag äta pasta med någonting mer, gå på spinning och sedan tvätta.


Kommentarer
clive:

Det låter klokt, det är inte mening att göra någon när inspirationen tryter.

sofia:

så är det nog. hoppas att det här blir rätt.

2009-04-07 @ 00:27:57
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback