min hatlista


Den här jävla Amy McDonald, är hon efterbliven på riktigt eller är hon bara ett sätt att göra gratis-spotify totalt outhärdligt och förmå folk att uppgradera? Varje gång jag hör henne påminns jag om mitt hat för den där äckliga jävla ön, belägen mellan Irland och Frankrike, rik på abdominal fat, dåliga tv-program och idioter, fattig på talang, klass och karisma. Detta hat, alltså.

Jag hatar även Italien och Schweiz. När vi ändå är inne på länder. Hatar folk som bara "Åh, Itaaaalien" och tänker på en himla fin och gemytlig vingård och typ en tallrik med mozzarellaost och tomatskivor som någon "ringlat lite olivolja över" - själv tänker jag på Italien som en rutten semifascistisk håla med totalt undermålig jämställdhetsstatistik. Charma bort det med lite ringlad olivolja - I don't think so.

Sen hatar jag alla konstiga människor som åker på röda linjen mellan Universitetet och Mariatorget. Ni kan dra åt helvete. Men nu har jag kommit på hur jag ska göra för att slippa så många människor som möjligt. Jag ska gå omkring med en sån där Amnestypärm - det ger mig en radie på två meter totalt avbefolkad.


Kommentarer
Henrik:

Amnestypärm, söka ögonkontakt och le sinnesslött. Då kommer ingen att vilja prata med en.

2009-08-19 @ 21:39:41
clive:

hatar också italienare, jag hatar alla sydeuropeeer.

Solens Mat är sådan lögn.

chompen:

HAHA hatefest, thats my girl! bra tips med pärmen, jag ska köra me läkare utan gränser, alternativt greenpeace...

2009-08-20 @ 22:55:41
sofia:

henrik - true



clive - eller hur, totalt ociviliserade.



chompen - hatfezt.org. vi måste gå runt med pärmarna sen, tömma stan.

2009-08-21 @ 12:21:57
URL: http://bobbypin.blogg.se/
Jocke:

bara det man har hört att kebbahaken måste stänga tidigare än alla andra ställen gör ju att man måsta hata Italien. Att beslutet har klara rasistiska motiv är i sig illa nog, men att bl snuvad på fyllefallafeln är ju ett öde nästan lika illa som att dö i en trafikolycka.

2009-08-22 @ 02:49:18

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback