lite saker


- På måndag nästa vecka åker jag till Ångermanland och mina föräldrars landställe med Henrik. Vi ska hyra en bil från Berras biluthyrning. Yesss. Det kändes helt självklart. Berra är ju ett sånt där namn som man instinktivt känner tillit och förtroende för.

- Jobbar imorgon och helgen. Kul.

- Jag sprang igår! Har tidigare bytt ut löppass mot spinning i nästan två veckor på grund av benhinnekänningar (igen). Passade också på att köpa nya jobbskor, för jag tror det är där problemen kommer ifrån egentligen. Igår provade jag fyra kilometer asfaltslöpning. Iaf: kände mig som en fucking gasell i tre kilometer, (grymmaste känslan), sista kilometern kände jag mig lite för lätt: benen var som spaghetti, helt matta och "innehållslösa" som om allt blod, alla muskler, allt fett och all benmassa upplösts och det bara var huden runt inpumpad luft där, som sakta pyser ut. Det gick liksom inte att "ta i" från benen. Konstig känsla. Tar ett kapillärt HB imorgon på jobbet och kollar så att allt står rätt till där. Annars: helt smärtfri. Perfekt. 4,1 km på 23,41 minuter, 5,47 min/km.

- Nu ska jag in på stan och kolla. Enda sysselsättningen man har.


Kommentarer
clive:

bilar och namnet Berra går hand i hand.

sofia:

precis. antingen han hyr ut bilar eller säljer begagnade.

2009-08-06 @ 09:58:42
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback