cry me a river - julie london


Spillde just ut varmt stearin över hela högerhanden och funderar över var man kan köpa fina drinkglas. För vart gör man det, egentligen? Har ni några tips?

Jag vill ha tumblerglas, margaritaglas, martiniglas, och kanske lite tiki-muggar. Gärna lite mer tiki-bar-grejer om ni har några tips. Funderar på att göra om balkongen till en tikibalkong också, så kan jag sitta där och trösta mig i min rökfrihet genom att överdosera rom och kokos.






Här hittar ni låten i titeln.


Kommentarer
elias:

fins en väldans bra facebook grupp för just folk som bygger tikibar hemma.

2009-02-13 @ 09:34:53
sofia:

ja, jag har sett den. men de tipsar ju bara om romsorter och drinkrecept. jag vill ha lite länktips och mer konkret inspiration.


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback