no love - the get up kids


Nej, det är inte ok att gå upp i vikt för att man slutar röka. Jag bedömde att det var en konsekvens som jag var villig att ta, men nu ångrar jag mig. Det suger ju, verkligen. Men jag tänker inte börja röka, bara för det. Jag får helt enkelt kompensera genom att dra ner på maten. 1300 kcal per dag, från och med nu. Dubbelt tråkigt alltså.

Ingen mat, inget vin, ingen öl, inga cigaretter. Kommer jag att komma ut på andra sidan som Anna Skipper? I så fall får ni stå beredda med ett gevär.



Låten. Det här var liksom emo vid milleniumskiftet. Jag fattar inte vad kidsen som kallar varandra för "emo" idag menar. De har verkligen fått hela konceptet om bakfoten.


Kommentarer
Hanna:

Kul att det går bra! (Oerhört käck kommentar, men lite frikyrklig får man vara ibland.) Jag ska sluta eller trappa ned när jag har skaffat mig framförhållning. Dvs aldrig.

2009-02-17 @ 14:31:09
sofia:

haha, men jag behöver lite käckhet i tillvaron, så det var bara bra. det är inte så svårt att sluta. men jävligt tråkigt.




Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback