unhinged - angry samoans


I den där bloggen som jag citerade förut, (när jag konstaterade att det är fantastiskt hur man inte på något sätt kan relatera till andra människor i ens samtid), har fler favoriter.

Dagens to-do-lista.

Det lät väl för jävla trist med att-göra-lista eller to-do-list. Dags för lite nya fräscha grepp.

... och man blir ju mätt själv av att titta på andra som äter!

Det här tycker jag är fantastiskt, själv har jag aldrig uppnått mättnad på det sättet.

Nu har jag äntligen hittat ett hål i mitt schema och bokat en tid hos Björn Axén för en klippning av mitt hår som har blivit ganska långt den senaste tiden, själva håret måste ju väga nästan 1 kilo!

Hjälp! Ett helt kilo! Själv funderar jag på att göra mig av med mitt högra ben som visat sig väga JÄTTEMYCKET. Jag kommer att vara underviktig lagom tills benet är borta.

Det måste vara ett skämt. Varje inlägg illustreras med en bild på bloggaren i fråga, snett framifrån i zoolanderposering, så det måste vara ett skämt.






PS. Är inte angry samoans det bästa bandnamnet?


Kommentarer
elias:

jag tänker mäst på yougurt när jag hör samoa. men annars är det rätt tufft. kanske borde tänka mer mark hunt.



2009-02-10 @ 18:17:16
sofia:

jag tänker på tjocka, slöa människor.

sofia:

därför är det roligt om de är arga också. arga samoaner, det verkar livsfarligt.

2009-02-10 @ 19:46:20
URL: http://bobbypin.blogg.se/
elias:

ja mark hunt är arg, tjock, slö men livsfarlig!



http://video.google.com/videoplay?docid=-7960212420428233033

2009-02-10 @ 20:15:16
sofia:

ja men allt med boxning och ultimate fighting blir jag illamående av. jag föredrar den mer subtilt arga samoanen som bara genom att se förorättad ut förmedlar idén om att han nog är farlig.

jag vågar inte titta för jag tänker bara på massiva hjärnblödningar, hjärnskador, efterblivenhet och lite andra mysiga bieffekter som definitivt inte är värda prispengarna.

2009-02-10 @ 20:47:30
URL: http://bobbypin.blogg.se/
elias:

nja jag tror man kan klara sig, jag höl på ett bra tag och kanske är lite grogy i bollen men tror inte det var allt för skadligt. dock fick jag inga prispengar utan bara skrott.



dansande samoaner som jonglerar med eld och skriker fins det ju annars gott om.

2009-02-10 @ 21:44:42
Jocke:

Det visade sig att Dr. Gonzo / Lono egentligen var Mexikan och inte Samoan när jag såg en dokumentär om Hunter S Thompson i förra veckan. det var en sorglig dag.

2009-02-11 @ 02:13:13
URL: http://www.newlaseridea.com
sofia:

hur många samoaner finns det egentligen? till slut blir det ändå mexikaner, japaner och andra människor med lämpliga drag som får låtsas eller så får vi låtsas kring dem. allt för att tillfredställa det enorma suget efter riktiga samoaner.

hälsningar från rasbiologiska institutet

2009-02-11 @ 12:49:15
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback