bo mambo - yma sumac


Drömmer en massa mardrömmar just nu. Men jag sover ändå väldigt bra. I går natt drömde jag att jag var på fest i en annan stad och att någon snodde alla mina saker (och ja, mina kläder, nakenmardrömmen) och sedan hamnade jag i ett slagsmål. I natt drömde jag att jag rökte en cigarett och direkt blev beroende och led av så grova abstinensbesvär att jag aldrig mer kunde sluta.

Men idag är en i alla fall bra dag. Jag har fått pengar så nu ska jag köpa gymkort. Mitt förra gick ut i december. Det finns två gym i närheten, ett billigt källargym vid ICA och en fancy anläggning där de har ALLT inklusive klasser som hämtade ur ett trendkänsligt L.A.-gym. En tanke jag har är att köpa gruppträning och spinning på den fancy anläggningen och gymkortet på källargymet. För jag tror nämligen att Henrik kan tänka sig att gymma på källargymet med mig i såna fall.

Jag är så jävla sugen på att gå och träna så att jag fan funderar på att dra ut och jogga på en gång. Och jag hatar ju att jogga. Har jag drabbats av någon slags sjukt begär efter endorfiner?


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback