I can't stand the rain - ann peebles


På torsdag öppnat H&M Home. Deras heminredningsavdelning, således. Det verkar bli mycket textil, kanske inte så oväntat. Men att döma av de bilder som redan nu finns så är det ingenting jag blir särskilt upphetsad av. Och just nu skulle jag verkligen behöva lite upphetsning i mitt liv. Gärna kring någonting sådant som inredning.

Inredning är ett väldigt bra alibi. Inredning är inte till mig (bara) utan till oss. Till vårt hem. Inredning är inte cancerframkallande särskilt ofta. Inredning gör en inte bakis. Inredning är inte fettbildande (om det inte råkar existera en helt oemotståndlig soffa som man inte kan ta sig ur på något sätt). Inredning behöver inte ens vara särskilt dyrt om man inte har den där fjolliga inredningsstilen där allt ska vara dyrt och vitt. Eller om man är en ung kille som ska ha äkta lädersoffa, sen reser han sig upp efter en dag framför PS2 och river loss huden från lårens baksidor.

Bokrean är också snart. Det blir ännu mer distraktion och eventuell upphetsning alltså. Jag är så jävla hungrig. Och allt mitt röksug har övergått till sötsug. Jag känner mig som en medelålders käring från en tätort. Det är inte bra. Så jag hoppas på H&M Home och bokrean nu. Kom och distrahera mig. Antingen det eller en veckas Sims-spelande. Imorgon har jag inte rökt på två veckor. Och inte ätit någonting gott på tre dar.


Låten.


Kommentarer
elias:

spelar inte unga killar xbox360 eller ps3 nu förtiden?

2009-02-17 @ 21:09:40
elias:

spelar inte unga killar xbox360 eller ps3 nu förtiden?

2009-02-17 @ 21:10:59
sofia:

äh. ja. de gör väl det. men vad de än gör så gör de det utan byxor.


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback