mummy you're not watching me - television personalities


Ska jobba hela lördagen. Av någon anledning gör det mig förbannad. Jag ångrar mig alltid. Det brukar gå över när jag väl är på jobbet. Men innan känner jag mig som en prostituerad eller halvslav som måste bjuda ut min utmätta tid på en köttmarknad för att skrapa ihop lite fickpengar att klicka hem skit för. Så jävla meningslöst. Alla som älskar livet borde få en diagnos.

Idag på facebook gick jag in på den där stoppa gatuvåldet-gruppen. Så är det en fitta som har en bild på en nalle som kramar ett hjärta som profilbild som bara "alla måste lära sig att respektera andras personligheter". I helvete heller. Jag tänker aldrig börja respektera någon som har en profilbild med en nalle som kramar ett hjärta.

Sen mår jag dåligt och kräks över att jag vill strypa henne med mina bara händer. Skuldkänslor av katolska mått. Men någon gång ska jag lära mig att borsta av mig såna här motgångar. Till att börja med: sluta ha facebook uppe.


Kommentarer
clive:

Mitt val att inte skaffa facebook känns bättre för var dag som går.

sofia:

åh. du borde gå med ändå. det positiva med facebook är att man ganska lätt kan undvika de värsta delarna av mänskligheten. förutom om man, som jag, är för snäll och till slut får en massa inbjudningar till att vara med i en "grupp som är emot cancer" och tror att deras digitala gruppering på något metafysiskt plan bekämpar cancer. och om man inte går med i gruppen så är man automatiskt FÖR cancer och typ vill att alla ska få det.

vid närmare eftertanke, håll dig borta från facebook.

2009-03-02 @ 18:05:00
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback