very loud - the shout out louds


Jag vaknade tidigt idag, fast jag inte hade någon anledning att göra det. Trodde att jag skulle kunna gå på spinning på morgonen, men nej. Det fanns inga pass. Så det var verkligen en meningslös ansträngning. Dessutom var det slut på kaffefilter - men det löste jag med hjälp av lite hushållspapper. Kaffet blev lite milt. Men helt ok.

Ikväll ska kanske Ida komma hit och se På spåret med oss. Så ska vi kanske äta något och dricka vin. Innan dess ska jag dammsuga och läsa till seminariet om feministisk kunskapsteori.



Låten, ja. Jag tänkte börja länka en youtubeversion eller liknande av låtarna som sedvanligt utgör rubriker till mina inlägg. (För jag har ingen fantasi att komma på rubriker). Men den här har ni väl hört. Jag hoppas det, för jag hittar bara crappy live-versioner på tuben.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback