waterloo sunset - the kinks


Snart kommer min pappa (som bor i Kroatien) till Stockholm och jag tänkte ta med honom ut på shopping! Det är nämligen så att jag inte har köpt någon Mulberry-väska på hur länge som helst. Jag har redan två stycken som har fungerat ganska bra hittills men nu när jag snart ska börja på juristprogrammet och allt känner jag att jag måste köpa i alla fall en till.

Gissa bloggen som citatet kommer från. Tävling. Vinn ett presentkort på gratisrövknull.nu.

Allvarligt nu. Visst är det intressant hur man inte på något sätt kan relatera till en människa som bor i samma land, talar samma språk, lever under samma tid, är i nästan samma ålder, o.s.v. Hur man än gör för att försöka förstå, så går det inte. Det fascinerar mig. Så där kan man alltså också gå runt och tänka.


Kommentarer
clive:

När jag har en dag i stan med min mamma bjuder hon på fika och det är jag mer än nöjd med.



Och nu vill jag veta från vilken blogg eftersom jag behöver mig ett gott skratt.

sofia:

bloggen var dennism.se eller kanske var det .com. en kille som har typ en bild på sig själv som är med i varje inlägg, och som han ser ut som zoolander på.

2009-02-09 @ 20:40:24
URL: http://bobbypin.blogg.se/
Anonym:

whoa dude, jag var helt säker på att det var av kvinnligt köns, skönt att få sina fördomar krossade.

2009-02-10 @ 21:56:22
URL: http://itsclive.blogspot.com
sofia:

ja, han är lite tricky. jag antar direkt att han är homosexuell, för precis så fördomsfull är jag. (sedan att jag visserligen inte lägger någont särskild värdering i det, är en annan sak). men för mig är man bög om någon som man är underviktig och bantar, är intresserad av väskor, har en chihuahua och uppenbarligen sminkar sig.



jag måste nog bota mig själv med några fler vändor judith butler.

2009-02-11 @ 12:44:19
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback