hardloved man - miss li


Plugghelger är de värsta helgerna. Det går inget bra på TV, "bra" tänker man. En distraktion mindre.

Men sen sitter jag där, framför The League of extraordinary gentlemen, en film jag dels redan sett, dels inte direkt älskade, men är för dagen helt hänförd. (Vad som helst, utom analskolan). När den tagit slut hamnar jag mitt i filmen om Ike och Tina, och efter det Scream 2. Jag hade lika gärna kunnat gå ut, alltså.

Utvilad är det sista ordet jag skulle beskriva min dagsform på.

Förresten kan jag inte bestämma mig angående Miss Li. Jag älskar hennes röst och hennes utseende. Men jag tycker att Oh Boy-låten är vedervärdig. Till exempel. Och i början förstod jag inte att Miss Li och Lykke Li var två olika personer, vilket försvårade ett ställningstagande. Men vad ska man tycka, egentligen.



Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback