teenage kicks - nouvelle vague


Lista på saker jag ska köpa när jag får pengar, och inte måste tumma på min återstående femhundring och överväga varje inköp noga, och under förutsättningar att min sega lärare skickar in mitt betyg någon gång, så att CSN förstår att jag visst tar poäng och inte bara sitter och rullar tummarna.

- Ansiktskräm! Jag har typ jordens fetaste ansiktskräm. På sommaren är jag helt grisig i ansiktet efter att ha applicerat den. På vintern så bara sluuurp, så har en hel näve med ansiktskräm absorberats på en halv sekund. Nu är den nästan slut, således.
- Kanske ett busskort. Men jag är så snål. Så jag tänker att det snart är så varmt att man vill vara ute och gå jämt. Men då underskattar man vilka sträckor det ändå blir. (Hemifrån till jobbet, 11 km).
- Gymkort. Jag ska köpa gruppträning och spinning på det riktiga gymet, och köra styrketräningen på vårt källargym i området, för Ivan och Henrik ska börja träna där, och så kan de coacha mig att lyfta tyngre än vad jag gör annars.

Det var nog allt.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback