vampires don't cry - the coffinshakers


Dagens mattema blev vitlök. Rostbiff till mig, marinerade quornbitar till Henrik, ugnsrostade grönsaker (med lite vitlök), klyftpotatis, tzatziki, halloumi, grönsallad och vitlöksbröd.

Hur mycket matlagning som helst, men det är faktiskt ganska roligt när man sätter på en bra spellista på ipoden. Nu fattas bara ett glas vin.

Imorgon ska jag först ha lite sovmorgon, sedan sitta i mitt kära grupprum på biblioteket och läsa om
hermeneutik, till första seminariet på teorikursen.


Kommentarer
clive:

Har du ätit på Bröderna Olsson någon gång? Allt är vitlök där, även desserterna.

sofia:

japp! det har jag. jag försökte t.o.m. smyga in utan leg där när jag var 17. älskar man vitlök så gör man.

2009-01-26 @ 20:00:29
URL: http://bobbypin.blogg.se/
Anonym:

bästa ställe för snabba öl då det har old spekeld hen på fat och flotiga vitlöksbröd

2009-01-26 @ 22:02:33
elias:

bästa ställe för snabba öl då det har old spekeld hen på fat och flotiga vitlöksbröd

2009-01-26 @ 22:03:07
sofia:

åh - flottiga vitlöksbröd. det åt jag ju igår!

jag fick berättat för mig om de vidrigaste vitlöksbröden ever, som någon blivit bjuden på. typ ett surt rågbröd med russin i, som någon hällt matolja med vitlökspulver över. kräks.

2009-01-26 @ 23:43:01
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback