drag me to hell


... såg jag igår. Hade jag haft ett klenare hjärta hade jag säkert varit död nu. Fått en infarkt eller nåt. Men ja, jag älskade den. Jag älskade att den var så jävla urspårad och att den helt skamlöst krämade på med överraskningseffekterna tills man var helt matt.




Och förresten så åt jag helt utanför formtoppsplanerna igår, men med en stor skillnad. Jag överåt ingenting. I vanliga fall är jag helt bottenlös, men de här två veckorna har gett mig sån där mättnadskänsla. Nu kan jag äta saker och sedan känna att det är nog, att behovet är tillfredställt. Det är ju helt fantastiskt. Så jag har inget dåligt samvete idag, förutom att jag slängde massor av godis i en papperskorg efter filmen. Skuldkänslor sedan 80-talet över att slänga ätbara saker.


Kommentarer
clive:

visst fan var den bra! Äntligen en skräckis utan asiatiska barn och köttkrokar.

sofia:

den var grym! asiatiska barn har slutat vara läskiga, förutom i mitt spel project zero.

2009-07-20 @ 09:05:01
URL: http://bobbypin.blogg.se/
clive:

förresten så såg jag dig på t-centralen runt 19.45 på lördagskvällen.Signalement röd tröja ackompanjerad av lång pojkvän med blå tröja, har jag rätt?

2009-07-20 @ 22:03:29
URL: http://itsclive.blogspot.com
sofia:

javisst! haha! jag var sur på henrik just då. om jag såg ut som en bitch, alltså.

2009-07-20 @ 22:22:54
URL: http://bobbypin.blogg.se/
chompmster:

ja... barnen i afrika hade uppskattat ditt slit å släng plockgodis. det fick vi ju lära oss av Maria när hon skickade våra favo leksaker till barnen i nicaragua

2009-07-25 @ 22:19:01

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback