intill döden trött


Trött, trött, trött. Imorgon ställer jag klockan på 06.00. Sen blir det upp, åka till jobbet, äta frukost, dricka kaffe, anta mänskliga drag innan jag träffar någon patient. Klockan tre slutar jag, funderar på att dra direkt på ett step up-pass (projekt formtopp), men jag tänkte ju kombinera löpträningen med spinning av en anledning: mindre slitage på benhinnor och knän så, så jag vet inte riktigt. Det är ju trots allt en del hopp på step up-passen. Kanske tar jag bara en promenad efter jobbet helt enkelt. Och sen ska jag träffa Emily och dricka vin. Kanske inte det mest formtoppsvänliga här i världen, men så är det ibland.


Kommentarer
jenni:

jag har bara jobbat två dagar, och känner mig redan intill döden trött. och jag tränar inte ens.

chompen:

Å vin pådet... ja tack!

2009-07-09 @ 23:23:23

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback