kvavhet


Vilken oerhört kvav dag idag. Jag gick runt och sjöng på
single ladies i en timme, så till slut tröttnade väl Henrik and put a ring on it. Någon slags nyckelring verkar det som.



Vi gick på promenad efter lite tjat från min sida. Man får ju inte slösa bort sina lediga dagar inomhus. Eller nåt. Här börjar de flesta av mina joggingrundor:



Så springer man framåt, framåt och tar till höger in mot Ekhagen och ner till båtklubben som ligger vid vattnet där:



Mellan Ekhagens båtklubb och stranden vid oss går en liten väg genom skogen, längs vattnet. Också part of min regular joggingrunda. Där ligger massor av såna här små pyttiga strandremsor. Visserligen sten. Men ändå. På kvällarna sitter det massor av människor och grillar längs vattnet där.



Min älskling!



Jag var tvungen att svalka mig lite. Sen kom jag på att jag kunde tappa kameran i vattnet ...



Sen promenerade vi vidare till Stora skuggan och fikade på Skafferiet i Ekoparken. Ärligt talat var det mest dyrt. På vägen hem:




Nu ska jag lägga mig och läsa lite mer Twilight. Beroendeframkallande bok, faktiskt. Sedan ska vi ut och äta tapas.



Kommentarer
Kristin:

Jag skulle bara läsa första boken för att se vad hypen var...nu har jag lite smått besatt plöjt igenom allihopa! Beroendeframkallande minst sagt....

2009-07-04 @ 17:55:45
sofia:

jag tror att jag går samma öde till mötes. köpte den också mest för att kolla vad grejen var och nu är jag nog fast.


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback