naglar


Det enda produktiva jag haft för mig under gårdagen var att måla naglarna i det nya korallrosa lacket. En färg som absolut inte passar mig, vilket jag insåg när det väl åkt på. Korallrosa är mer ... Blondinbellas färg. En väldigt fin färg. Men inte på mig. Jag ska nog hålla mig till rött, jag.




Myggbiten och härjad.


Jag är inte världens mest hängivna nagellacksmålare, ska jag villigt erkänna. Jag bara kladdar på det och drar. Och jag vet inte hur man gör med nagelband och sånt där. Någon som vet?


Kommentarer
Sandra:

Jag är helt kass på det, så jag har tyvärr inga tips. :P Fattar inte heller hur man ska göra med nagelbanden!

sofia:

jag får gå på manikyr eller nåt. eller nej, jag skulle nog aldrig kunna framkalla det intresse som krävs för att lägga på pengar på en behandling för något som naglar.

2009-07-05 @ 14:33:46
URL: http://bobbypin.blogg.se/
chompen:

men halååå vad är du för halvkvinna! alla vet väl hur man gör med nagelbanden..döhh. skoja! men del läskiga är att jag typ vet sånt, fast jag inte borde, jag har väl snappat upp det subliminalt (ehh, stavning?)Nå,väl vi kan ha en manikyrkväll sådär som jag föreställer mig att riktiga tjejer har...

2009-07-06 @ 18:50:02
sofia:

jag klipper ju med en sån där kill-klippare också. får kväljningar bara av tanken på att andas in det där nagelspånet som blir när man filar. och känslan av att fila, det är lite obehagligt på något sätt. men klippa ska man tydligen absolut inte göra, enligt någon nagelkunnig människa. vad ska hända, liksom? kommer naglarna att ramla av?

tror manikyr är lite för fjompigt för mina labbar. men försöka kan man alltid!

2009-07-06 @ 19:54:25
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback