sol och bad


Klockan blir snart tre - check.

Insmord i massor av solskyddsfaktor - check.

Växlande molnighet - check.


Sådär, då kan man gå ut för att sola och bada då! Att försöka bli brun kan jag bara glömma, jag får inte färg, jag får eksem. Men det finns ett sätt att anta andra nyanser, så att säga, bli lite naturvit eller äggskal istället för blekt kopieringspapper. För att uppnå detta krävs små men regelbundna soltillfällen. Jag är en mönster-solare med apotekets mått mätt. Det fanns en tid när jag blev pepparkaksbrun på en dag. Vad f-n hände?


Kommentarer
Monica:

Antagligen solade du som apoteket varnar för. Det är då man blir brun.

2009-07-02 @ 15:28:58
sofia:

gjorde jag det nu så skulle jag nog brinna upp.


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback