who shot ya


Jag har jobbat, köpt en febertermometer som inte fungerade, haft en spontan middag för tio personer som jag själv slapp laga maten till, bytt febertermometern till en som fungerade, köpt ett par svindyra arbetsskor och har nu min enda lediga dag på tio dagar. Fem dagar to go. Fem dagar i rad är mycket på mitt jobb. Man jobbar inte fem dagar i rad enligt schema, man jobbar två, tre eller fyra dagar i rad. Men efter mina fem jobbdagar är jag ledig i fem dagar, så vad fan. Då är det helt ok.

Bla bla bla. Jag har lyssnat asmycket på Notorious B.I.G. också.

Så har jag bakat en massa chokladmuffins. Själv är jag inte så förtjust i muffins, men de på mitt jobb är förhoppningsvis det. Förbereder mig på att bli månadens anställd. Har gjort chokladfrosting också.




Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback