herrejävlagud


Fyfan vad vidrigt det är med den här värmen egentligen. Jag håller på att dö. Har duschat kallt tre gånger, men det hjälper inte. Ser dessutom förjävlig ut i bikini. Överdelen är för stor, för någon gång i tiden hade jag tydligen värsta jättebrösten, kan inte minnas det riktigt, men nu sitter den som en jävla blottarmundering. Sen är jag blek och äcklig, ser ut som en ful, lönnfet kärring. Folk brukar prata om att deras kroppar blev förjävliga när de fött barn. Jag kan ju absolut aldrig skaffa barn, om jag är såhär ful redan nu. Hur fan skulle jag se ut efter några graviditeter? Kräks vid tanken.

Sådär. Det var dagens dåliga självförtroende-bekännelse.


Kommentarer
Sandra:

men! har väldigt svårt att tro att du ser ut som en ful, lönnfet kärring. :) du är ju jättesöt!!

jag är ju rödhårig å hela baletten, blek som den vitaste mjölk och har dessutom några kilos övervikt.

övervikten kan jag ju göra något åt, men blekheten. ja, what to do liksom?

jag är blek, kommer aldrig bli sådär fint gyllenbrun som alla tjejerna jag ser på stan. det närmsta jag kan komma är om jag steker i solen och får 3e gradens brännskada. :P



nu vet jag förstås inte om du har samma problem som jag att bli brun, men bara så att du vet äre lugnt att vara blek. ;)

sofia:

om man väljer rätt ställen att kolla på så ser jag ut som en lönnfet käring. det är den vidriga sanningen. det är precis de ställena som jag står och obsessar över i spegeln en halvtimme innan jag vågar mig ut. jag har tyvärr inte sinnelaget att fokusera på de snygga delarna. men en mer välsittande bikini och lite solbränna skulle säkert hjälpa den värsta strandångesten.



har också svårt att bli brun, och min blekhet är inte sådär snygg som det verkligen kan vara, utan jag är mer röd-vit i hyn. när jag solar blir jag efter hårt arbete lite brun. men först genomgår jag olika stadier av rödhet, rödprickighet och säxigt soleksem, haha. grejen är att min bikini är röd och vit-randig och min hudton är liksom en blend av de två färgerna. jag ville börja gråta när jag såg mig själv i spegeln.



nä, en ny bikini får det bli.

2009-06-26 @ 18:56:27
URL: http://bobbypin.blogg.se/
clive:

förra sommaren fyllde jag badkaret med kallt vaten och sänkte ner mig där i. När hjärtklappningen avtog var man helt nerkyld och mådde prima.

2009-06-26 @ 20:07:45
URL: http://itsclive.blogspot.com
jenni:

ny bikini är det bästa, men jag tror att man måste gå till de dyra tantaffärerna för att hitta dem som gör att man inte får fyra stjärtar. det får gärna kosta lite extra för att jag ska slippa flertalet där bak. mitt problem är att bysten ramlat ner, tunnats ut (åldern) och då har jag knappt någon att börja med, så överdelen är det också problem med. jag tänker satsa på ryschpysch. att vara blek är snyggt!

2009-06-27 @ 01:53:49
URL: http://stichordie.blogspot.com
jenni:

för övrigt ska det bli ännu varmare på söndag och värmen har planen att hålla i sig i veckor. aha

2009-06-27 @ 01:55:03
URL: http://stichordie.blogspot.com
sofia:

clive - jag tycker också om kalla bad. det är liksom det bästa med den svenska sommaren egentligen; att vattnet är så jävla kallt. älskart.



jenni - säg till om du hittar någon bra bikini-affär. det är svårt att avgöra vad som funkar efter en simtur också, de flesta badkläder hänger och hamnar på sniskan när man faktiskt använder dem till att bada. man måste nästan köpa den där som ger en fyra stjärtar, för den kommer typ att bli "normal" när man haft den i vatten.



och jag hörde om den här värmeplågan ... är tydligen ledig på "rätt" veckor.

2009-06-27 @ 17:06:52
URL: http://bobbypin.blogg.se/
jenni:

det är helt sant det du säger, om tightheten. jag har stått och bävat framför spegeln sedan februari kanske, men när jag var och badade i går kände jag mig rätt avslappnad trots min ca 6 år gamla (fyrstjärtsbikini) jag springer inte runt på stranden bland folk i enbart bikini, ska jag längre sträckor klär jag på mig. jag har i alla fall köpt en bikini nu, på åhléns, bikinivarianten av den bruna baddräkten jag skrev om. den är nog inte så bra att bada i men den täcker stjärten och har ryschpysch över bysten -perfekt. annars har jag fått tipset om den lilla underklädesbutiken i hörnet av mariatorget, snett mitt emot konditoriet med blå markiser.

2009-06-28 @ 09:13:53
URL: http://stichordie.blogspot.com

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback