milträning: fjärde passet


Jag har hamnat efter lite i träningsprogrammet. Jag skulle ha tränat i tisdags. Men då var vi ... upptagna? Med nåt. Minns knappt. Igår var vi ju på second hand-jakt och på kvällen storhandlade vi, så då blev det ingen träning heller. Men ikväll. Då jävlar.

Så fort det började bli mörkt och svalt gick vi ut. Klockan var nästan elva på kvällen, alltså. Passet hette lätt distanslöpning, återigen, och var på 5 kilometer. Det var grymt skönt, det kändes som att jag flög fram utan större ansträngning, det kändes verkligen lätt. Nu ska jag bara göra de där styrkeövningarna också då och försöka att inte väcka hela huset när jag duschar.


Distans: 5,05 km
Tid: 00:32:34
Snitt: 6:27 min/km



Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback