milträning: första passet


Just det. Första passet avverkat på milträningen. Det skulle bli ett lätt distanspass om 4 kilometer. Vi mätte ut sträckan med bil tidigare under dagen, när vi var på väg in till torget för att hinna på min klipptid. Ja, Henrik sprang också, d.v.s.

Inte mycket att snacka om. Underlaget var asfalt och tidtagningen var tveksam, eftersom vi helt enkelt kollade klockan i huset innan och efter. Så det finns lite marginal på tiden. Jag hade ätit lite för nära inpå och var lite spyfärdig, men resten funkade bra.

Distans: 4,00 km
Tid: 00:25:00
Snitt: 6:15 min/km

Efter joggingen gjorde vi styrkeövningar. Jag gjorde knäböj, utfall, tåhävningar, raka och sneda situps, ryggresningar, armhävningar och avslutade med plankan inklusive sidvarianterna.

Sådär. Nu är jag igång.


Kommentarer
Sandra:

Heja! :)

sofia:

ja, nu jäklar!

2009-06-19 @ 11:59:43
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback