nu lägger jag ner ...


Nu lägger jag ner det här med låtar som rubriker. Det som kändes som en helt självklar princip från början av bloggen har tärt på mig mer och mer. Mest för att det har saknats ett verkligt samband mellan text och rubrik, låten kan ha varit vilken som helst som jag lyssnat på nyligen. Ibland har låten haft något med texten att göra, men då har det kännts bajsnödigt och krystat. Vissa dagar när man lyssnat sönder en artist och inte har några andra låtar i huvudet kan jag liksom inte komma mig för att blogga, för jag vill inte ge er hundra låtar av samma artist i rubrikerna. De tjänar ingenting till. Dessutom finns det inget sätt för mig att garantera att låten inte använts som rubrik tidigare, det glömmer jag snabbt bort. Vad nu det spelar för roll. Nu är det i alla fall slut med det!

PS. Mina knän känns inte längre. De är normala igen! Istället har jag typ stukat vänsterfoten. Den är helt oanvändbar. Jag hade inget bandage hemma, men har lindat in den i ett par gamla strumpbyxor. Säxit.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback